Optitech Sverige ingår avtal med Westin buss
Optitech Sverige ingår avtal med Westin Buss för att leverera en skräddarsydd digital lösning. Genom detta samarbete effektiviseras Westin Buss arbetsflöden och kundtjänst, vilket stärker företagets digitala utveckling.
Pressmeddelande 10 januari 2025
Optitech Sverige ingår avtal med Westin Buss
Optitech Sverige har tecknat ett nytt samarbete med Westin Buss för att leverera en intelligent botlösning som effektiviserar hanteringen av inkommande kundtjänstärenden. Genom denna lösning, som är anpassad för Westin’s behov, har Optitech utvecklat en bot som automatiskt sorterar och vidarebefordrar e-post till rätt avdelning, vilket optimerar arbetsflödet och minskar manuellt arbete. Lösningen träder i kraft omedelbart och kommer att spela en viktig roll i att förbättra både svarstider och kundnöjdhet.
– Vi är mycket glada att samarbeta med Westin buss och ser fram emot att stödja deras fortsatta digitalisering genom att tillhandahålla en lösning som gör deras kundtjänst mer effektiv och snabb.”
Yazan Ghayad, VD på OptiTech Sverige
– OptiTech Sverige har varit en fantastik partner och deras lösning kommer ha en stor påverkan på vår kundtjänst hantering .”
David Hasselgren, Försäljningschef på Westin Buss Stockholm AB
Vill du veta mer – kontakta:
Adam Flam Hilli, IT-ansvarig Optitech Sverige, +46700405199, adam.f.hilli@optitech-sverige.se
Yazan Ghayad, VD, OptiTech Sverige, +46 722702049, info@optitech-sverige.se