Hur kan vi hjälpa dig?

Vårt sätt att jobba och vårt fokus på långsiktiga relationer har lett till att vi under många år blivit utnämnda som ledande inom kundnöjdhet

Support och allmänauppgfiter

Företagsuppgifter:

OptiTech Sverige AB
Fridhemsgatan
Plan 3
112 46 Stockholm


Organisationsnummer:
559489-8917

Momsregistreringsnummer:
SE559489891701

Bankgiro

760-9217

Fakturafrågor:
ekonomi@optitech-sverige.se

OptiTech's Kundportal

I kundportalen kan du enkelt följa dina pågående projekt, se fakturor, boka support, ladda upp eller hämta filer samt kommunicera direkt med ditt team hos OptiTech – allt samlat på ett ställe.
När du blir kund hos oss får du ett välkomstmejl med inloggningslänk och instruktioner. Första gången du loggar in skapar du ett eget lösenord. Kontakta vår support om du inte hittar mejlet.
Ja. Vi använder stark kryptering, tvåfaktorsautentisering och regelbundna säkerhetsuppdateringar för att skydda din data. Din integritet och säkerhet är vår högsta prioritet.

Tekniska problem

Du kan nå vår support via portalen, mejl eller telefon. Vid akuta ärenden rekommenderar vi att du ringer oss på +46 122 800 88 08 för snabbast hjälp  – våra öppettider är 08-20 vardagar och 08-17 helger för akuta ärenden.

Ja, via vår kundportal kan du enkelt följa statusen på dina supportärenden i realtid – från att det registreras tills det är löst. Du får också notiser vid uppdateringar.

Gå till inloggningssidan och klicka på ”Glömt lösenord?”. Följ instruktionerna i mejlet du får. Kontakta oss om du inte får mejlet inom några minuter.

Support ticket

Om du inte har tillgång till kundportalen kan du enkelt starta ett ärende genom att besöka denna länk. Beskriv gärna ditt problem så tydligt som möjligt och ange kundnamn, kontaktuppgifter samt eventuella felmeddelanden för snabbare hantering.

Har du andra frågor?

Om du inte hittade svar på din fråga ber dig vänligen att kontakta så svarar vi så fort vi kan.

illustration 3